ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

ارسال ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی سراسر استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۱۷۴۸
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
ارسال ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی سراسر استان خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی سراسر استان خراسان رضوی ارسال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم ارسال ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی سراسر استان خراسان رضوی اظهارداشت: این تجهیزات در راستای هدف سند بنیادین تحول آموزش و پرورش است که به تمامی مدارس دولتی استان خراسان رضوی ارسال خواهد شد. 
وی با بیان اینکه در قائده وقانون پهلوانان قدیم بسیاری از مردم بر وجود و حضور ناظمان نظمی که در جامعه ریش سفیدی می‌کردند، افزود: ترویج ورزش پهلوانی تاثیر زیادی در روحیه دانش آموزان دارد. برای اینکه از این ورزش‌های ارزشمند و فرهنگ‌های اصیل خودمان بهره ببریم این اقدامات صورت گرفته است.
به گفته وی، سعی شد با ترویج و توسعه مسابقات ورزشی تمام عقب ماندگی‌های ورزشی دوران کرونا را جبران کردند لذا امیدواریم این مسابقات تکرار شود.

 با آموزش و پرورش تفاهمی امضا شد که زنگ مدارس کشور با‌ زنگ زورخانه‌ای نواخته شود 

باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز در این مراسم گفت: ابتدای سال با اموزش و پرورش تفاهمی امضا شد که زنگ مدارس کشور با‌زنگ زورخانه‌ای نواخته شود. 
به گفته وی، پنج استان در کشور به صورت پایلوت این طرح درحال اجرا است. به دنبال این هستیم ورزشی که مورد تاکید رهبر انقلاب است را توسعه دهیم. 
وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ و آداب این کشور دارد، افزود: هرکشوری برای خودش ورزشی دارد و در رویداد‌های ملی‌شان آن را نشان می‌دهند، اما متاسفانه ورزشی که هزاران سال در ایران قدمت دارد توجه نمی‌شود و باید تلاش کنیم این ورزش توسعه پیدا کند. 
 رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ادامه داد: هیچ کجای دنیا ورزشی نیست هم ترویج اخلاق و پهلوانی باشد هم ورزش جسمانی باشد لذا باید قدر این ورزش را بدانیم. هم تربیت روح و هم تربیت جسم دارد.

توجه به ورزش زورخانه‌ای یک اتفاق مبارک بوده است 

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد، معاون استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خوشحالی خودم را از این رویداد ارزشمند اعلام میکنم و این اقدام برای دانش آموزان افتاده است و در همه صحنه‌ها این پتانسیل حوزه دانش آموزی بوده و اگر در اعتراضات اخیر دشمن طمع کرد به دلیل انرژی و ظرفیت دانش‌آموزان بوده است. 

به گفته وی، سند تحویل بنیادین اموزش و پرورش اصلی‌ترین هدف خود را با ظرفیت دانش آموزان پیگیری می‌شود و همچنین توجه به ورزش زورخانه‌ای یک اتفاق مبارک بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این اتفاق که ۲۵۰۰ دانش آموز مرشد جوان هستند بسیار ارزشمند است. اگر دانش آموزان در عرصه‌هایی‌حاضر نیستند از کوتاهی ما است و ما باید اقداماتمان پای کار دانش‌آموزی بیاید. ما مثل ورزش‌های باستانی ورزش‌هایی داریم که جاذبه و تاثیرگذار است. نباید جذب ادرس‌های غلط‌های شویم و ادرس‌های سالم مانند ورزش‌های باستانی فراوان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->